четвъртък, 12 март 2015 г.

Let's get down to business....

Pink is popping through...
  Since I was having some work to do yesterday, I had to look smart enough and business appropriate for an important meeting.
Although you can still see my personal style childishly radiating through...I could never be this really smart and put together lady that sometimes I wish to be...and added baby pink shirt and pink nails to feel more me...:-)
   It turns out that I'm all in ZARA - everything is from different sales - except the shoes and the bag. Love the dragonfly pin  - it was a gift from my mom and it goes pretty well with all my stuff. My new thing is to wear it with this ZARA bomber jacket, which is sporty and I think that the sparkly pin gives it more glamorous vibe.
    Hope you like my smarty look, with a twist :-):-):-)


  In accordance with my thoughts about my childish nature - I heard this on a movie trailer and it is on my mind since then: " ...like I'm a child who's trying to look like an adult.." What do you think...;-);-) Sometimes I feel the same way...:-)











ZARA all in...
   Вчера ми са налагаше да отида на една по-важна среща и трябваше да изгреждам по-делово и елегантно. Но както може да се види моят личен детински стил пак извира...изпод бебешко розовата риза и розовия лак, които добавих в ансамбъла, за да се чувствам по себе си :-)
  Оказа се, че съм се облякла изцяло в дрехи от ZARA, от различни намаления, без обувките и чантата.
   Добавих за аксесоар тази брошка, която много обичам, тя е водно конче, подарък ми е от майка ми и си отива с много мои неща - като в последно време обичам да я съчетавам с това по-спортно яке, на което блестящите камъчета на брошката придават по-елегантен вид.

  Във връзка с мислите ми за детинския стил, чух нещо, което ми се запечата от един трейлър от филм - " чувставам се като дете, което се опитва да изглежда на възрастен..." :-) на моменти това ми е много познато...








Old pin from mama
























Since the weather was warm enough, I'm not with boots :-)

Няма коментари:

Публикуване на коментар